اتوماسیون ورک فلو چیست؟

تعریف اتوماسیون ورک فلو

اتوماسیون ورک فلو راه حل نهایی زمانهای از دست رفته و فرآیندهای ناکارآمد است. این تعامل در سطحی کاملاً جدید صورت میگیرد. گردش کار از شخص به شخص دیگر ، از سیستم به سیستم دیگر، به فضای ابری و بدون کم و کاست انجام می شود. انجام خودکار گردش کارهایی که قبلاً به روش دستی و با صرف زمان زیاد صورت میگرفت؛ و تبدیل فرآیندهای وقت گیر به فرآیندهای خودکار که در نهایت کسب و کار شما را به سمت جلو سوق می دهد.

اتوماسیون ورک فلو

کسب و کار خود را رو به جلو حرکت دهید

اتوماسیون ورک فلو

فرآیندهای تکراری کمتر

انجام فرآیندهای خودکار و در نتیجه صرفه جویی در زمان و بهره وری بیشتر

اتوماسیون ورک فلو

تولید خودکار اسناد

تولید و ساخت سریع اسناد به روز و با سازگاری بالا

اتوماسیون ورک فلو

تجزیه و تحلیل آنی فرآیند

مدیریت ، تجزیه و تحلیل کارایی فرآیندهای اتوماسیون

فرآیند را تغییر دهید تا به دلخواه شما کار کند

میتوانید ورک فلو را  تنظیم کنید تا هر طور که شما بخواهید گردش کار را انجام دهد. فرآیندهای وقت گیر و پیچیده به چند کلیک ساده خلاصه شده اند. افراد به جایی وقت صرف کردن برای گردش کار دستی، میتوانند بر روی کارهایی که مهم تر هستند تمرکز کنند. این قدرت اتوماسیون ورک فلو است.

اتوماسیون ورک فلو
اتوماسیون ورک فلو

با تولید اسناد پیش بروید

هر زمان که نیاز داشته باشید میتوانید اسنادی را که برای کسب و کار خود لازم دارید تهیه کنید. داده ها از چندین منبع جمع آوری می شود و به طور خودکار اسناد سفارشی در انتخاب قالب های دلخواه شما ایجاد می شود: Word ، Excel ، PowerPoint و PDF. تولید اسناد تجاری را به فرآیندهای خودکار و داده محور تبدیل کنید، سیستم اداری خود را تغییر دهید و در زمان کاری خود صرفه جویی کنید.

فرآیندهای کاری خود را بطور مستمر و ادامه دار بهینه سازی کنید

در مورد نحوه اثربخشی گردش کار خود اطلاعات کسب کنید. نحوه عملکرد فرآیندهای کاری خود را تجزیه و تحلیل ، بهینه سازی و مدیریت کنید ، الگوهای کاری را مشخص کنید  و نقاط ضعف را برطرف کنید تا کسب و کار خود را به بهترین صورت هدایت کنید.

اتوماسیون ورک فلو
اتوماسیون ورک فلو

اتوماسیون گردش کار چه کارهایی می تواند انجام دهد