بررسی Power Apps در O365

بررسی PowerApps در O365
یکی از ابزارهای مهم که در بسته محصولات O365 ارائه شد، PowerApps می‌باشد. PowerApps درحقیقت سرویسی است که به شما امکان ایجاد اپلیکیشن‌هایی که قابلیت اجرا در بستر مرورگر و موبایل و تبلت‌ دارد را ، بدون داشتن دانش برنامه نویسی فراهم می‌سازد. هدف اصلی پاوراپس ساختن برنامه‌های با بهره وری بالا می‌باشد، PowerApps با یک مجموعه غنی از ابزارها این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد.

امکان استفاده از Templateهای از پیش تعریف شده
با استفاده از PowerApps بدون نیاز به دانش فنی پیچیده تمام کاربران براحتی امکان ایجاد App ها و برنامه‌های کاربردی را خواهند داشت. PowerApps شامل یک مجموعه از سناریوهای از پیش تعریف شده و App های از قبل ایجاد شده می‌باشد. در حقیقت شما می‌توانید هم از قابلیت ایجاد App از ابتدا ، یا ایجاد اپلیکیشن با استفاده از template های از پیش تعریف شده نظیر برنامه‌های فروش ، آنالیز کسب و کار ، مشاهده سفارشات ، دریافت سفارشات ، بازاریابی و … برای کسب و کارتان اقدام نمایید.
امکان ایجاد اپلیکیش‌های متنوع

امکان سفارشی جزئی ترین بخش‌های مربوط به Apps ، امکان ایجاد اپلیکیشن برای deviceهای گوناگون و امکان دسترسی و مدیریت سخت افزارها مانند دوربین و مکان یاب و سایر اجزا فراهم می‌باشد.
امکان استفاده از داده‌های موجود در شیرپوینت و سایر داده‌ها در App
با استفاده از PowerApps می‌توانید از داده‌های اختصاصی مربوط به کسب و کار خودتان در اپلیکیشن استفاده نمایید، داده هایی که می‌توانند براحتی از شیرپوینت فراخوانی و مورد استفاده قرار گیرند. تنها با drag & drop و چند کلیک می‌توانن ضمن فراخوانی و استفاده از داده های خودتان ، اپلیکیشن های responsive (سازگار با تمام مرورگرها و ابزارهای دیگر نظیر موبایل و تبلت) طراحی و ایجاد نمایید.

ادغام اپلیکیشن با سایر برنامه ها ارتباط با سایر برنامه‌ها
ارائه بیش از 200 اتصال دهنده (Connector) که app های شما را با برنامه های مختلف ادغام می‌کند و امکان اتصال و تبادل داده با ابزارهای مختلفی نظیر ( ورک فلوها و فرآیندهای کاری سازمان تان و تقریبا تمام محصولات مایکروسافت ، Google Drive و DropBox حتی ارتباط با سرویس هایی نظیر Mail Chimp و … ) فراهم می کند.
تمامی این امکانات بخشی از توانایی این ابزار قدرتمند مایکروسافت می‌باشد بزودی در مقالات بعدی آموزش ایجاد اپلیکیشن های گوناگون با استفاده از امکاناتی که به آن اشاره شد را منتشر خواهم نمود.

3 دیدگاه در “بررسی Power Apps در O365

  • سلام خسته نباشید
    نصب پاور اپس به صورت دسکتاپ یا باید توی سرور شیرپوینت نصب شود؟ سایتی رو معرفی کنید که با این برنامه نوشته شده؟

  • اگر به خاطر تحریم مایکروسافت سرویس را روی ایران ببنده که یک سازمان دچار بحران میشه اینجوری . برای یادگیری اش چه پیش نیازهایی هست و بعبارتی مسیر یادگیری چیه اگر بخواهیم پروژه بگیریم در داخل یا خارج ایران ؟

    باتشکر

  • سلام شما آموزش Microsoft power apps را در برنامه آموزشی خود دارید ؟
    اگر هست به چه شکل می‌باشد ؟ من دونبال آموزش کامل Microsoft power apps یا Microsoft power automate هستم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *