معرفی و دانلود Skype for business 2019 – اسکایپ 2019

از امروز، پیش نمایشی از  Skype for Business 2019   آماده دانلود است.

 گرچه آینده ارتباطات یکپارچه (Unified Communications) و فناوری مشارکت cloud با تیم ها و  Office 365 است، می دانیم که بسیاری از مشتریان دلایلی برای حفظ استقرار on-premises برای این سرویس ها دارند. هدف ما از این انتشار آن است که به مشتریان امکان داده شود از ویژگی های cloud کلیدی در تجربه on-premises بهره برند. این پیش نمایش، شامل چهار قابلیت کلیدی است.

 Cloud Voicemail

  Skype for Business 2019 (اسکایپ 2019) ، هنگامی که با Exchange Server 2019 جفت شود، از Voicemail cloud برای ارائه سرویس های Voicemail استفاده می کند. این کار، جایگزینی را برای Unified Messaging فراهم می کند؛ که این قابلیت، در Exchange Server 2019 ارائه نمی شود. با voicemail cloud، پیام های voicemail در صندوق ایمیل کاربر ذخیره می شوند. مشتریان Skype for Business 2019 که در حال حاضر از Unified Messaging استفاده می کنند و قصد مهاجرت به Exchange Server 2019 را دارند باید ابتدا برای استقرار voicemail cloud برنامه ریزی کنند. آن دسته از مشتریان Skype for Business 2019 که قصد ادامه کار بر روی نسخه های قدیمی تر Exchange را دارند می توانند به استفاده از قابلیت voicemail که توسط Unified Messaging بر روی استقرارهای Exchange تحت حمایت آن ها فراهم شده است، ادامه دهند.

Cloud Auto Attendant

ما از Cloud Auto Attendant پشتیبانی می کنیم؛ طوری که مشتریان on-premises همیشه می توانند از آخرین نسخه Auto Attendant استفاده کنند. مشتریان باید از پیکربندی ترکیبی برای کاربرانی که با AAD سینک می شوند استفاده کنند. لطفا توجه کنید که Cloud Auto Attendant در اواخر سال جاری قابل دسترس خواهد بود. زمان آن را اعلام خواهیم کرد.

 Cloud Call Data Connector

Call Analyticsدر core experience برای سرپرستی و مدیریت در آفیس 365 ادغام می شود. علاوه بر اینکه به Skype for Business 2019 اضافه شده است، حالا این توانایی را دارید که داده های کیفیت تماس خود را در آفیس 365 آپلود کنید. این کار یعنی دیگر نیازی نیست داده ها را به صورت محلی ذخیره کنید و می توانید از آخرین پیشرفت ها در نسخه cloud برای دیدگاه یکپارچه ای از تشخیص های تماس استفاده کنید. در حالی که ما گزارش در cloud را به روزرسانی می کنیم مشتریان می توانند از این پیشرفت ها استفاده کنند. CQD (داشبورد کیفیت تماس) در cloud برای مشتریان on-premises تا پایان سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

Streamlined Teams Migration

مشتریان On-premise به ما گفته اند که گرچه نیاز به پشتیبانی on-premises دارند اما در نهایت به cloud مهاجرت خواهند کرد. برای آن که این انتقال برای مشتریان ساده تر شود ما تجربه مهاجرت به Teams را ساده تر کرده ایم.

دانلود Skype For business 2019

 

منبع: معرفی اسکایپ 2019

2 دیدگاه در “معرفی و دانلود Skype for business 2019 – اسکایپ 2019

  • سلام
    سرور های اسکایپ رو راه اندازی کردم
    فقط در مورد آفلاین مسیج مشکل دارم
    در اکسچنج سرور کار می کنه (2013)
    اسکایپ کلاینت هم 2019 هستش
    ولی در اسکایپ کلاینت در قسمت کانورسیشن (علامت ساعت ) خالیه و چی کار باید بکنم که اونجا دیده بشه ؟
    پرسیستنت چت رو راه اندازی کردیم اوکی بود
    ولی زمانی این اسکایپ ارزش داره برامون که کاربر یا کلاینت بتونه در” کانورسیشنهاش” و بدون نیازی به آوتلوکش پیامهای آفلاینش رو بیبنه
    می شه کمک کنید
    و راهنماییم کنید
    چنانچه لازم هست بفرمایید چه آموزشی رو بخرم و کدوم قسمتش رو مرورر کنم تا کمک کنه ؟
    Best Regards

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *