معرفی و دانلود شیرپوینت 2019

بالاخره مایکروسافت پیش نمایش شیرپوینت 2019 را منتشر کرد و اکنون می توانید پیش نمایش سرور شیرپوینت 2019 را دانلود کرده و آن را نصب کنید. در این مقاله به معرفی و دانلود شیرپوینت 2019 خواهیم پرداخت.

آموزش نصب شیرپوینت 2019

بیل بئر، مدیر ارشد محصول فنی شیرپوینت از شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پیش نمایش های SharePoint Server  2019 و Project Server 2019 قابل دسترسی هستند.

در سرور SharePoint 2019 , مایکروسافت بیشترین تمرکز خود را بر روی ابزار مناسب جهت کارهای تیمی , ثبت تجربیات کاربری به وسیله تمامی دستگاه‌ها , و روشهای جدید و نوینی جهت چگونگی اتصال و ادغام شیرپوینت ابری (on cloud) با شیرپوینت نصب شده بر روی شبکه های شرکتی (on-premises), گذاشته است. شیرپوینت 2019 پیشرفت ها و قابلیت های جدید را در سه حوزه عمده ارائه می دهد:

تجارب مدرن, بصری و شناخته شده کاربر که براساس سرمایه‌گذاری ما در SharePoint آنلاین شناسایی شده است.

راه‌های جدید برای تعامل با محتوا در سرتاسر مرورگرها و دستگاه‌ها

اضافه شدن قابلیت های افزایش قدرت , امنیت و سازگاری متناسب با نیازهای رو به رشد سازمان

لینک های مفید برای SharePoint Server 2019

اول از همه در زیر چند لینک مفید برای معرفی و دانلود شیرپوینت 2019

دانلود (نسخه پیش نمایش عمومی SharePoint Server 2019)

راهنمای نسخه پیش نمایش  و سند مرور برآن

راهنمای PDF برای نصب و راه اندازی پیش نمایش

راهنمای  ویژگیهای جدید

تالار گفتگوی مایکروسافت جهت بحث و گفتگو در این رابطه

اسناد فنی مرتبط با نسخه پیش نمایش

 

سریال نامبر شیرپوینت 2019 – SharePoint 2019 serial number

M692G-8N2JP-GG8B2-2W2P7-YY7J6

 

پیش نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری

سیستم عامل پشتیبانی شده:

ویندوز سرور 2016 استاندارد یا Datacenter

ویندوز سرور 2019 پیش نمایش (LTSC)

سرور پایگاه داده:

مایکروسافت Microsoft SQL Server 2016 RTM

برای ویندوز Microsoft SQL Server 2017 RTM

نصب و راه اندازی شیرپوینت 2019

شیرپوینت سرور 2019 گزینه های جدید و بهتری برای  استقرار و نصب ارائه می دهد:

استقرار به روش سنتی یا همان on-premises

خدمات میزبانی شده با سایت های Office 365 که توسط SharePoint Online طراحی شده اند

استقرار در زیرساخت مایکروسافت یا همان Microsoft Azure به عنوان یک سرویس (IaaS)

ترکیبی از این گزینه ها با یک رویکرد hybrid

پیش نمایش شیرپوینت 2019

شیرپوینت سرور 2019 نشان دهنده نسل جدیدی از شیرپوینت است. همچنین SharePoint Server 2019 بر روی پلت فرم اصلی برای SharePoint Online ساخته شده است، بنابراین شباهت بین این دو را خواهیم دید. شیرپوینت سرور 2019 تجربه های جدید و مدرن را برای کاربران فراهم می کند که هم بصری و هم برایشان آشنا هستند. برای کارشناسان فناوری اطلاعات، بهبود عملکرد و مقیاس بوسیله یک مدیریت ساده و برای توسعه دهندگان یک فرصت ساخت برای CLOUD یا on-premises می باشد که در واقع شیرپوینت 2019 مواردی که مشتریان ما درخواست می کنند و آنچه که ما ارائه می دهیم را در بر می گیرد.

شیرپوینت 2019 رابط کاربری مناسبی بین دسکتاپ و موبایل ایجاد می کند. که باعث افزایش بهره وری با یک رابط کاربری بصری مناسب می شود.

چند ویژگی جدید در پیش نویس شیرپوینت 2019

همانطور که شیرپوینت 2019 بر روی پلتفرم مشابه  SharePoint Online ساخته شده است، به همین خاطر بسیاری از ویژگی های مشابه مانند SharePoint Online را مشاهده خواهید کرد.

رابط کاربری مدرن در شیرپوینت 2019

مانند SharePoint Online، در شیرپوینت 2019 ، ما می توانیم رابط کاربری مدرن را ببینیم. شما دید و احساسی مشابه شیرپوینت آنلاین خواهید داشت. استفاده از رابط های کاربری مدرن آسان است و قابلیت اعتماد در عملکرد و امنیت تحت فشار واقعی در مقیاس های پیچیده نیز قابل اطمینان خواهد بود.

سایتهای تیمی مدرن در شیرپوینت 2019

اکثر سازمان ها از سایت های تیمی برای ارتباط با تیم کاری خود در سراسر سازمان استفاده می کنند. در شیرپوینت 2019، رابط کاربری وب سایت مدرن تیمی را مشاهده خواهید کرد، شما یک صفحه مانند SharePoint آنلاین خواهید داشت که برای کاربر جذاب است و او را درگیر خود می کند. برای درک بهتر یک نمونه از سایت رسمی مایکروسافت را بررسی کنید.

سایت مدرن در شیرپوینت 2019

سایت مدرن در شیرپوینت 2019

صفحات مدرن در شیرپوینت 2019

در شیرپوینت 2019 شما صفحات مدرن یک سایت را در اختیار دارید. صفحات مدرن یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها با استفاده از تصاویر، اسناد اکسل، ورد و پاورپوینت، بارگذاری ویدیو و غیره هستند. شما می توانید صفحات مدرن را به سرعت و به آسانی ایجاد کرده و منتشر کنید که ایجاد این موارد در هر دستگاهی فوق العاده هستند. صفحات مدرت با تکه ها و قسمت های وب ساخته شده اند که می توانید با توجه به نیازهای خود آنرا سفارشی کنید. می توانید اسناد را اضافه کنید، ویدئوها، تصاویر، فعالیتهای سایت، Yammer feeds و موارد دیگر را بارگذاری کنید.

صفحات مدرن در شیرپوینت 2019

صفحات مدرن در شیرپوینت 2019

 

لیستهای مدرن در شیرپوینت 2019

در شیرپوینت 2019، مایکروسافت لیستی از رابط های کاربری همانند SharePoint Online را برای دسترسی تیم های کاری، اشتراک گذاری و همکاری در مورد داده های ساخت یافته و ارائه اطلاعات از دیگر سیستم ها به SharePoint برای پشتیبانی از فرآیند کسب و کار ارائه کرده است. افراد می توانند با مجموعه ای از قابلیت های فراوان که در سراسر دستگاه ها و مرورگرها در حال کار هستند، ساخت، هدایت، سرپرستی و ارتباط با اطلاعات را انجام دهند.

لیست مدرن در شیرپوینت 2019

لیست مدرن در شیرپوینت 2019

 

کتابخانه های مدرن در شیرپوینت 2019

به همین ترتیب، شیرپوینت 2019 ، کتابخانه های سند مدرن را معرفی می کند که رابط کاربری بهتری را فراهم می کند و آنها سریع تر، بصری تر و واکنشگراتر هستند. کتابخانه های سند مدرن دارای یک رابط کاربری مدرن هستند که یک رابط کاربری مشابه با OneDrive ارائه می دهند، بنابراین برای ایجاد یک پوشه جدید و آپلود فایل ها در مرورگر بسیار منطقی است.

کتابخانه مدرن در شیرپوینت 2019

کتابخانه مدرن در شیرپوینت 2019

سایت های ارتباطی در شیرپوینت 2019

سایت های ارتباطی به SharePoint online معرفی شده اند و به دلیل ارائه ویژگی های خاص همکاری بسیار محبوب هستند. همچنین به کاربران کمک می کنند تا در فایل ها، لیست ها و کتابخانه ها در کنار هم کار کنند. سرور شیرپوینت 2019 سایتهای ارتباطی را معرفی می کند که به شما امکان برقراری ارتباط با افراد در سراسر سازمان خود بوسیله سایت های ارتباطی زیبا، پویا و آماده تغییر را می دهد و صفحاتی ارائه می کند که هر کاربر در آن با اطلاعات کامل مشغول به کار است.

سایتهای ارتباطی در شیرپوینت 2019

سایتهای ارتباطی در شیرپوینت 2019

 

One Drive برای کسب و کار

شیرپوینت 2019 دسترسی تلفن همراه به محتوا، افراد و برنامه های کاربردی را همراه با رابط کاربری جذاب و پاسخگو بین دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش بهبود می بخشد. این قابلیت باعث افزایش ذخیره سازی فایل ها و اسناد همکاری مورد نیاز برای پشتیبانی از آخرین نسل مشتریانی است که تمایل به همگام سازی با OneDrive بمنظور کسب وکار دارند.

شیرپوینت موبایل

شیرپوینت جدید باعث می شود اینترانت شما بر اساس فعالیت های شما در تمام سایت ها، افرادی که شما با آنها کار می کنید، محتویاتی که در آن کار می کنید و فرایندهای کسب و کار شما، با دسترسی بیشتر، هوشمندانه تر و شخصی تر پیش بروند.

پشتیبانی از فایل های بزرگ، محدودیت های کاراکتر و نام فایل و پوشه

تغییر بزرگی در اندازه فایل های مجاز در سرور شیرپوینت 2019 وجود دارد، سرور شیرپوینت 2019 اجازه می دهد فایل هایی تا 15 گیگابایت را آپلود کنید.

شیرپوینت 2019 پشتیبان یک مجموعه گسترده از انواع و نامگذاری قراردادها که شامل پشتیبانی از # و ٪ به عنوان حروف پشتیبانی شده در نام فایل ها و پوشه ها در سراسر کتابخانه های سند در SharePoint و OneDrive که برای کسب و کار وجود دارند، می باشد.

این امر به مردم اجازه می دهد که فایل های حاوی کاراکترهای # و ٪ را ایجاد، ذخیره و همسو کنند، چه این کاراکترها به عنوان پیشوند چه بعنوان پسوند به نام فایل یا پوشه اضافه شوند.

شیرپوینت 2019 محدودیت های طول مسیر URL را از 260 واحد Unicode به 400 واحد افزایش داده است.

 

3 دیدگاه در “معرفی و دانلود شیرپوینت 2019

  • سلام و تشكر.لطفا آيا معادل انگليسي عناوين، منوها و غيره را كه شيرپوينت فارسي استفاده ميكند بصورت بروشور يا pdf داريد؟ ممنون ميشوم اگر آپلود كنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *